0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
رویه ارسال سفارش و هزینه

 

از آنجایی که یکی از مهمترین موضوعات خرید آنلاین هزینه بسته بندی و ارسال کالا می باشد رویکرد تیم برقینو ایجاد تنوع ارسال و سرعت ارسال و قیمت معقول آن می باشد.

جهت بهبود رضایت برقینو در مناطق داخل شهر تهران امکان تحویل فوری سفارشات را داردکه این زمان حداکثر 24 ساعت می باشد و درصورت نیاز فوری حتما از طریق پشتیبانی هماهنگی لازم را انجام دهید.

سفارشات شما طبق شرایط زیر پس ثبت سفارش حداکثر 24 ساعت کاری تحویل شما خواهد شد :

در زمان خرید کالای خریداری شده در انبار  موجود باشد.( در قسمت تحویل آماده ارسال درج شده باشد )

در غیر اینصورت زمان ارسال کالا مطابق زمان درج شده در قسمت توضیحات محصول می باشد.

در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند روزهای منتهی آخر سال ، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های اعلام شده ، صورت نگیرد.

 

روش های ارسال :

پیک موتوری مخصوص شهر تهران و هزینه ثابت از 80000 تا 150000 تومان

اسنپ باکس یا الوپیک مخصوص شهر تهران مطابق تعرفه خود سرویس دهنده از مبدا میدان فردوسی 

تیپاکس تمام شهرهای ایران مطابق تعرقه شرکت تیپاکس در زمان تحویل کالا هزینه از خریدار دریافت میشود

پست پیشتاز  ارسال توسط پست پیشتاز انجام شده و هزینه با توجه به مبلغ خرید متفاوت است که از 40000 تا 60000 تومان می باشد. 

پست سفارشی  این شیوه برای مراکز استان هاست و سرعت ارسال بیشتری دارد و مناسب سفارش های روزهای جمعه تا سه شنبه است. مثلا سفارش ثبت شده در روز شنبه، یکشنبه تحویل پست میشود و عموما دوشنبه کالا به شما تحویل میگردد توجه داشته باشید اگر در روز قبل تعطیلی رسمی سفارش گذاری انجام شود فردای روز تعطیل مبنای ارسال است. جهت اطلاعات بیشتر به سایت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایید.

 

نحوه تحویل گرفتن سفارش:

- همکاران پیک اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب منزل در خیابان تحویل دهند.

- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور پیک تحویل سفارش کنترل شود.بعد از تحویل کالا هیچ گونه مسئولیتی با پیک ارسالی یا برقینو نمی باشد.

- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

-هزینه ازسال مطابق با مبلغ درج شده هنگام خرید به مبلغ خرید افزوده خواهد شد و یا بصورت پسکرایه می باشد. هزینه اسنپ، تیپاکس یا باربری مطابق تعرفه از شما هنگام تحویل کالا اخذ خواهد شد.

- به انتخاب روش ارسال کالا هنگام خرید دقت نمایید مثلا باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و کالاهای با سایز کوچک را تحویل نمیگیرند و در صورت انتخاب ، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و امکان تاخیر حداقل  2  روز برای تحویل سفارش خواهد بود.

-عموما روز بعد از سفارش کالا به شرکت های حمل و نقل تحویل میشود مگر میزان سفارش از ظرفیت تیم بسته بندی بیشتر باشد که یک روز تاخیر را شامل میشود.

مشاوره و پشتیبانی