0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

علائم خرابی باتری تلفن پاناسونیک

theneedetimeforblog 6 blog.details.readingtime.minute
نویسنده : contentcreatorgroup
1402/05/28
نظرات وبلاگ 0

در استفاده از تلفن خانگی بی سیم، باتری یکی از عناصر حیاتی است که تاثیر زیادی بر عملکرد و عمر تلفن دارد. باتری تلفن پاناسونیک نیز همانند سایر باتری های قابل شارژ، ممکن است با مشکلات و خرابی ها روبرو شود که گاهاً مجبور به تعویض باتری تلفن پاناسونیک شویم. در این مورد، شناخت علائم خرابی باتری و نیاز به تعمیر باتری تلفن پاناسونیک و یا تعویض آن کمک بسیار مهمی در عمر باتری تلفن پاناسونیک  خواهد نمود .

تلفن های بی سیم خانگی بسیار مفید هستند و آنها عملکردهای زیادی را انجام می دهند و زندگی ما را ساده تر می کنند. با این حال، هنگامی که باتری ها سریعتر از حد معمول شروع به تخلیه می کنند، این دستگاه ها یا ابزارها می توانند باعث  ناراحتی شوند. اکثر باتری ها معمولاً از بین 300 تا 600 سیکل، ظرفیت خود را از دست می دهند. اگر واقعاً می‌خواهید از دستگاه خود لذت ببرید، در اینجا برخی از نشانه‌های خرابی باتری وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

 

باتری به راحتی تخلیه می شود

باتری ها در 2 سال اول بهترین عملکرد خود را دارند. اما پس از پایان 2 سال اول، از نظر سلامتی شروع به کاهش می کنند. اگر به نظر می رسد باتری شما برای مدت طولانی گوشی شما را تامین نمی کند، احتمالاً نشانه آن است که زمان تعویض آن فرا رسیده است.

عدم شارژ کامل

این یکی دیگر از علائم رایج خرابی باتری است. اگر گوشی پس از وصل شدن شارژ نشد، احتمالا باتری آن مشکل دارد. در اینجا، تلفن حتی پس از تلاش های مکرر برای شارژ کردن، خاموش می ماند. لطفاً ابتدا بررسی کنید که سیم شارژ و دوشاخه (عملکردی صحیح) دارند اگر آنها (سالم) هستند دارند، به این معنی است که زمان تعویض باتری است.

گوشی برای مدت طولانی شارژ نگه نمی دارد

اگر باتری تلفن بی سیم پاناسونیک شروع به خراب شدن کرده باشد، دستگاه برای مدت طولانی روشن نمی ماند. هنگامی که آن را به منبع برق وصل می کنید روشن می شود اما شارژ خود را حفظ نمی کند. یک گوشی معمولی باید بتواند از 8 تا 10 ساعت از زمان شارژ کامل تا زمانی که کاملاً دشارژ شده است، شارژ خود را حفظ کند. اگرچه این بستگی به استفاده از تلفن دارد. بنابراین تلفن دیگر شارژ خود را نگه نمی دارد و زمان تعویض باتری فرا رسیده است.

تلفن خود به خود خاموش می شود

این یکی از شکایات رایج بسیاری از کاربران گوشی های بی سیم پاناسونیک است. هنگامی که تلفن شما به طور ناگهانی تصمیم به راه اندازی مجدد می گیرد، ممکن است در حال انجام یک مکالمه مهم باشید. اگر این اتفاق اغلب رخ می دهد، باتری خود را برای آسیب دیدگی بررسی کنید.

باتری برآمده می شود

گاهی اوقات، وقتی باتری خراب می شود، سلول های داخلی پاره می شوند و باعث ایجاد برآمدگی در باتری می شوند. باتری ها زمانی که تحت واکنش های شیمیایی نامطلوب قرار می گیرند، برآمده می شوند. اگر نمی خواهید باتری شما برآمده شود، مطمئن شوید که از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می کنید.

باتری بیش از حد گرم شده است

تولید گرمای اضافی اغلب زمانی اتفاق می افتد که تلفن خود را برای شارژ وصل می کنید. میانگین دمای معمولی برای باتری 20 تا 30 درجه سانتیگراد (68 تا 86 درجه فارنهایت) است. تلفن‌ ها به طور کلی می‌توانند بالاتر از این محدوده کار کنند، اما این می‌تواند تأثیر منفی بر عمر و عملکرد باتری داشته باشد. اگر احساس می کنید دستگاه شما خیلی داغ می شود، ممکن است به خاطر باتری شما باشد. پس رعایتش کن

چنانچه هر یک از علائم مذکور را و یا ترکیبی از برخی از علائم بالا را مشاهده کردید، ممکن است زمان تعویض باتری خود رسیده باشد. شما میتوانید با اطمینان خاطر و خیالی راحت از بابت بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، با توجه به نیاز خود باتری تفن بی سیم پاناسونیک مورد نظر را از برقینو خریداری نمایید. همچنین این امکان فراهم شده است تا در صورت نیاز با کارشناسان ما به عنوان نمایندگی باتری تلفن پاناسونیک سوالات خود را در میان بگذارید.

 

نظرات کاربران
blog.leaveyourcomment
blog.joinus
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی