0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
سوالات متداول

خرید از سایت‌های آنلاین در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و راحت‌ترین روش‌های خرید برای بسیاری از مردم است. با این حال، برخی از مشتریان ممکن است ابهاماتی در ذهن داشته باشند که پاسخ به آنها می‌تواند برای آنها مفید باشد. در ادامه، چند سوال دیگر و پاسخ‌هایشان را برای شما لیست کرده‌ایم:

1. روش های پرداخت به چه صورت است؟ 
پاسخ: ما روش‌های پرداخت مختلفی را برای راحتی مشتریان ارائه می‌دهیم، از جمله کارت به کارت و یا از طریق درگاه بانکی  و بزودی پرداخت در محل نیز خواهیم داشت.

2. چقدر طول می‌کشد تا سفارش من ارسال شود؟
پاسخ: ما تلاش می‌کنیم تا سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و ارسال شود، اما زمان دقیق ارسال سفارش،  وابستگی به محصول خریداری شده، مقصد، روش ارسال و موجودی در انبار ما، متفاوت است. مثلا به طور میانگین از طریق پست سه روز کاری بعد از ثبت سفارش بسته خود را دریافت میکنید.

3. چگونه می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
پاسخ: شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود در سایت ما قسمت پروفایل کاربری و سپس سفارشات، وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید و در صورت نیاز، به تیم پشتیبانی پیام دهید یا تماس بگیرید.

4. آیا محصولات شما دارای ضمانت هستند؟
پاسخ: بله، ما به مشتریانمان ضمانت می‌دهیم که محصولاتی که از ما خریداری می‌کنند، مطابق با توضیحات و عکس درج شده باشند و محصولات با کیفیت بالا هستند. همچنین، ما ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتری را نیز ارائه می‌دهیم.برخی محصولات نیز با کارت گارانتی خدمت شما ارسال خواهد شد.

5. آیا شما ارسال رایگان دارید؟
پاسخ: بله، ما برای برخی از محصولات و با توجه به میزان خرید  ارسال رایگان را ارائه می‌دهیم. در غیر این صورت، هزینه ارسال با توجه به محل مقصد، وزن و ابعاد محصول متفاوت است و در مراحل خرید به مبلغ فاکتور اضافه میشود.

6. چگونه می‌توانم با تیم پشتیبانی شما تماس بگیرم؟
پاسخ: شما می‌توانید با تماس با تلفن های ثابت و شماره موبایل که در سایت ما درج شده است، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و در صورت نیاز، از پشتیبانی آنلاین ما نیز استفاده کنید در صورت عدم پاسخ دهی از طریق نرم افزار اجتماعی واتس اپ یا اس ام اس با ما در ارتباط باشید.

7. آیا شما کد تخفیف یا کوپن تخفیف برای مشتریان خود ارائه می‌دهید؟
پاسخ: بله، ما ممکن است به مشتریان خود کدهای تخفیف و کوپن‌های تخفیفی را ارائه دهیم. این کدها و کوپن‌ها معمولاً با سفارشات قبلی شما ارسال میشود یا از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

8. آیا بازگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتریان امکان‌پذیر است؟
پاسخ: بله، ما به مشتریان خود ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم رضایت (خلاف توضیحات سایت، خرابی و دلایل بازگشت مطابق با توضیحات درج شده در سایت) از آنها را ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید با تماس با تیم پشتیبانی ما، روند بازگشت کالا را آغاز کنید و در صورتی که شرایط بازگشت کالا برآورده شود، ما به شما مبلغ پرداختی بابت کالای شما را بازگردانی خواهیم کرد . مبلغ ارسال کالا در صورت بازگشت سلیقه ای عودت داده نخواهد شد و در صورت مغایرت یا خرابی کل هزینه کالا و خدمات بازگشت داده خواهد شد.

9. آیا امکان تحویل کالا در روز یا ساعت خاصی وجود دارد؟
پاسخ: ما سعی می‌کنیم تا به مشتریان خود، زمان تحویل کالا را در تاریخ و ساعتی که برایشان مناسب است، تنظیم کنیم، اما این بستگی به شرایط موجود در هر موقعیت دارد. در صورتی که شما به زمان تحویل کالا حساس هستید، بهتر است قبل از انجام خرید، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و از شرایط تحویل کالا مطلع شوید.

10. آیا شما به مشتریان خود خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهید؟
پاسخ: ما سعی می‌کنیم تا به مشتریان خود، در تمامی ساعات حداقل به صورت آنلاین یا از طریق اس ام اس پاسخگو باشیم  ولی در ساعات 9 صبح تا 5 عصر بیشترین فعالیت تیم پشتیبانی می باشد و بقیه ساعات روز از طریق پشتیبانی آنلاین در خدمت شما هستیم.

11. آیا شما از درگاه پرداخت امن برای پرداخت آنلاین استفاده می‌کنید؟
پاسخ: تمام پروتکل های امنیتی سایت مطابق استاندارد های روز و سرویس های مورد تایید بانک مرکزی متصل بوده و پروتکل های امنیتی کاملا اجرا شده و شما میتوانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید و پیشنهاد میشود در تمامی خرید های اینترنتی از رمز های یکبارمصرف استفاده کنید و رمز خود را در اختیار دیگران نگذارید.

12. آیا هزینه ارسال کالا به صورت جداگانه محاسبه می‌شود؟
پاسخ: بله در صورت وجود این هزینه برای سبد کالای شما در مراخل خرید به صورت جداگانه به فاکتور خرید شما اضافه میشود برخی موارد مانند تیپاکس یا اسنپ باکس این هزینه را در محل شما از شما اخذ خواهند کرد و در فاکتور به صورت پسکرایه درج میشود.

13. آیا شما به مشتریان خود اطمینان می‌دهید که اطلاعات شخصی آنها محرمانه خواهد ماند؟ 
 پاسخ: بله، تمامی اطلاعاتی که در مراحل ثبت نام و خرید در اخیتار سایت برقینو قرار خواهد گرفت صرفا جهت ارسال کالا و آگهی دادن در مورد سفارش و مراحل سفارش و یا ارسال کد های تخفیف و اطلاع رسانی های مرتبط استفاده خواهد شد و اطلاعات شما به صورت کاملا محرمانه خواهد بود.

14. آیا شما امکان پرداخت در محل را ارائه می‌دهید؟   
 پاسخ: خیر ولی به زودی با فراهم شدن زیرساخت های آن این خدمات نیز ارائه میشود .

15. آیا شما برای مشتریان خود خدمات سفارشی سازی محصولات ارائه می‌دهید؟     
پاسخ: بله در برخی محصولات مثل وال واشر ها و چراغ ها و لاینرهای نوری و محصولاتی که قابلیت سفارشی سازی داشته باشند این خدمات ارایه میشود که باید از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ سفارش شما ثبت شود. 


                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                             

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط تیم برقینو  هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را  انجام دهید این امکان فقط تا 7 روز بعد از خرید امکان پذیر است. و هزینه رفت و  برگشت کالا در صورت بازگشت سلیقه ای کالا بر عهده مشتری است.در صورت مشکلات فنی و مغایرت کالا کلیه هزینه های رفت و برگشت کالا بر عهده برفینو است.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. امکان تماس جهت لغو سفارش نیز وجود دارد . لطفا قبل از زمان ارسال جهت لغو سفارش اقدام نمایید.
در صورت لغو سلیقه ای ( بدون داشتن ایراد فنی کالا یا عدم مغایرت با کالا ثبت شده سایت ) سفارش بعد از ارسال کالا هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر در حال خاضر این امکان وجود ندارد

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

  شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل کاربری خود ، صفحه تماس با ما یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.

چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟

برنامه امتیازات به مشتریان اجازه می دهد به ازای فعالیت های معینی که در سایت انجام می دهند امتیازکسب کنند. امتیازات بر اساس خرید و سایر فعالیتهایی نظیر ثبت نام به مشتریان تعلق می گیرد

بعد از کسب امتیاز در خرید های بعدی امکان استفاده فراهم می شود.توجه داشته باشید برای استفاده از امتیازات یک مقدار حداقل وجود دارد که مشتریان باید برای استفاده حداقل امتیاز تعیین شده را جمع آورینمایند.در صورت هر گونه مشکل با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

مشاوره و پشتیبانی