0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

آشنایی با لامپ های ال ای دی

مزایای چراغ های LED


لامپ‌های ال‌ای‌دی می‌توانند در هزینه شما صرفه‌جویی کنند، نه تنها به این دلیل که تقریباً 80 درصد انرژی بیشتری نسبت به سایر لامپ‌ها دارند، بلکه گرمای بسیار کمتری نسبت به متال هالید، CFL و لامپ‌های رشته‌ای تولید می‌کنند. ارتقاء به روشنایی LED به این معنی است که ماه های تابستان خود را به خنک کردن اتاق هایی که لامپ های شما مشغول گرم کردن هستند سپری نمی کنید. در حالی که در اصل رنگ مهتابی سردتر از لامپ های رشته ای بود، LED ها اکنون در نور روز(مهتابی) و آفتابی ارائه می شوند تا بتوانید راحت تر بدون تغییر رنگ اتاق خود، لامپ های موجود خود را تعویض کنید.

لامپ های LED بادوام و سازگار با محیط زیست هستند. آیا می دانستید که می توانید لامپ های LED را بازیافت کنید و میزان کربن  را تا یک سوم کاهش دهید؟ LED ها از رقبا بیشتر دوام می آورند و بهترین آنها تا 11 سال کارکرد (روزی 6 ساعت) مداوم روشن می مانند. این به این معنی است که زمان کمتری برای بالا رفتن از نردبان ها برای جایگزینی لامپ های در شرایط سخت نیاز دارید.

ال ای دی ها یکی از امیدوارکننده ترین فناوری های امروزی هستند.

بدون جیوه بودن لامپ های ال ای دی، آنها را جایگزین تمیزتری برای لامپ های فلورسنت و CFL می کند.
عمری که 20 برابر بیشتر از برخی از محصولات نورپردازی سنتی است.
کمترین مصرف انرژی در بین هر محصول روشنایی تا به امروز.
کیفیت نور برابر یا برتر از محصولات نورپردازی سنتی است.

نکاتی که هنگام خرید نور ال ای دی باید در نظر بگیرید

وات معادل

در حالی که لومن لامپ استاندارد جدید است، مقایسه یک لامپ LED با یک لامپ رشته ای، تخمین تقریبی از میزان روشنایی یک اتاق را به شما می دهد. به عنوان یک رقم بسیار مهم برای وات لامپ های ال ای دی بیست درصد لامپ های رشته ای مورد نیاز شما خواهد بود.


لومن

لومن ها مستقیماً میزان نوری که لامپ در مجموع می دهد را اندازه گیری می کند. به طور متوسط، یک لامپ رشته ای 60 وات در 800 لومن می درخشد، با تفاوت تقریباً 50 تا 100 لومن.  لامپ های ال ای دی به طور مستقیم با لومن خود رتبه بندی می شوند و بدون کم نور شدن لامپ عمر طولانی تری دارند. هر چه لومن بیشتر باشد نوردهی بیشتر است. البته در برخی محصولات روشنایی لومن بر وات نوشته میشود که باید در وات محصول روشنایی ضرب شود.


دمای رنگ

راهنمای شماست برای اینکه خود نور چگونه به نظر می رسد. مقادیر پایین‌تر گرم‌تر هستند، با 2700-3000K یک "سفید گرم" یا آفتابی خواهید داشت در حالی که دماهای بالاتر مانند 5000K نور "سفید روشن" را ارائه می‌کنند. دقت در انتخاب دمای رنگ به شما امکان می دهد دمای رنگی را انتخاب کنید که محیط را متحول می کند. عموما رنگ های آفتابی ، مهتابی و یخی بیشتر در محیط منازل استفاده میشود.


محتوای درایور

به دلیل طراحی، LED ها معمولاً با ولتاژ AC کار نمی کنند. بسیاری از ال ای دی ها به نوعی درایور برای تبدیل ولتاژ از AC به DC برای عملکرد مناسب نیاز دارند. برخی لامپ‌های ال‌ای‌دی برق مستقیم هستند، اما همیشه باید قبل از خرید بررسی کنید تا مطمئن شوید که چه نوع لامپی را خریداری میکنید برق مستقیم یا دارای درایور.

مشاوره و پشتیبانی