0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

راهنمای تایمر پریزی 24 ساعته

شاید امروزه با توجه به استفاده زیاد از وسایل برقی و دغدغه های روزمره تایمر ها نقش مهمی در زندگی داشته باشند. یکی از تایمر های پرکاربرد این روزها تایمر پریزی 24 ساعته مکانیکی است که هم قیمت مناسبی دارد و هم به راحتی قابل تنظیم و استفاده است.

برای ورود به محصولات مرتبط بر روی بنر کلیک کنید 

تایمر پریزی 24 ساعته یک وسیله برای قطع و وصل کردن جریان برق است تا وسیله برقی در زمان های مدنظر ما روشن یا خاموش شود و همین عملکرد باعث پرکاربرد شدن این وسیله دارد و طراحی کاربر پسند آن باعث سهولت استفاده از آن شده است. کافیست تایمر پریزی را در پریز برق بزنید و صاحب یک پریز با قابلیت تنظیم قطع و وصل جریان برق شوید.

پریزهای تایمر دار دارای یک دوشاخه متصل به بدنه و در سمت دیگر دارای یک پریز است که به صورت دایره ای دور آن پین هایی قرار داده شده که محصول هر شرکت طراحی متفاوتی دارد ولی در کل همه پریز های تایمر دار دارای 96 پین هستند که شما را قادر می سازند تا در تایم های 15 دقیقه ای برق را قطع یا وصل کنید، فقط کافیست فلش روی دایره پریز را بر روی ساعت در لحظه نصب قرار دهید مثلا فلش قرمز رنگ ( یا این فلش طراحی دیگری ممکن است داشته باشد) را در ساعت 13 (یک بعد از ظهر) قرار داده و در ساعت های دلخواه جهت پینها را تنظیم میکنیم در برخی پریز های تایمر دار این پین ها به سمت عقب و جلو حرکت میکنند و در برخی دیگر به صورت فشاری هستند و بالا و پایین میروند ولی در کل بابت هر 15 دقیقه شما یک پین تنظیم تایمر در اختیار خواهید داشت.

یک دکمه نیز در کنار تایمر پریز دار قرار دارد که در حالت  تایمر یا دایم روشن تنظیم میشود که اگر در حالت تایمر قرار بگیرد تنظیمات پین ها فعال میباشد و در حالت دایم روشن برق در همه زمان ها داخل پریز وجود دارد و به دستگاه شما منتقل خواهد شد.

به طور خلاصه تایمر پریزی 24 ساعته :

یک تایمر با کیفیت بالا خانگی است که می توان از آن برای چراغها و وسایل برقی (تا 3200 وات) استفاده کرد تا آنها را به صورت خودکار روشن/خاموش شوند. البته توجه داشته باشید با تنظیم دستی 15 دقیقه کار می کند و دارای 96 بخش روشن یا خاموش در 24 است و برای زمان های کمتر از 15 دقیقه باید به سراغ تایمر های دیچیتال پریزی بروید که کمی گرانتر است.

راهنمای تنظیم تایمر 24 ساعته پریزی


1. برای تنظیم زمان/زمان هایی که می خواهید تایمر بخش 24 ساعته برق را تامین کند، به سادگی پین را فشار دهید یا تغییر حالت دهید این بخش ها به صورت جداگانه در اطراف  پریز تایمراست، هر بخش اجازه می دهد تا 15 دقیقه قدرت برق قطع یا وصل باشد.


2. مطمئن شوید که زمان فعلی به درستی تنظیم شده است، با چرخاندن صفحه دایره شکل دور پریز تا زمانی که فلش سیاه کوچک یا قرمز رنگ یا ...در ساعت لحظه نصب قرار بگیرد. به عنوان مثال، اگر ساعت 3 بعد از ظهر است، با توجه به ساختار تایمر فلش را با عدد 3 ظهر یا 15 قرار کنید. تابمر زیر قیمت شب و روز به صورت جداگانه طراحی و فرمت به صورت عدد 1 تا 12 است تایمر های دیگر اعداد 24 ساعته است.


3. تایمر قطعه 24 ساعته را به پریز مورد نظر وصل کنید و دوشاخه دستگاه مورد نظر را به جلوی تایمر بزنید.


4. مطمئن شوید که کلید سمت راست تایمر روی نماد ساعت تنظیم شده است. این یعنی سوکت روی تایمر تنظیم شده است. هنگام وجود جریان برق در پریز، نشانگر LED قرمز روشن می شود.


5. برای نادیده گرفتن تایمر و فعال کردن سوکت برای تامین برق مداوم، کلید را تکان دهید تا روی نماد I یا on قرار گیرد. هنگام کار، نشانگر LED قرمز روشن می شود.


6. برای تغییر زمان های تنظیم شده به حالت اول یا تغییر حالت، به سادگی بخش ها را تا موقعیت پیش فرض بکشید یا فشار دهید و مجدد تنظیم کنید.

 

این تایمر برای تمام وسایل برقی خانگی کاربرد دارد : پمپ و نورپردازی اکواریوم ، شارژر موبایل و دوربین و وسایل دیگر، هیتر ها یا بخاری های برقی، وسایل روشنایی و هر آنچه که نیاز به وصل یا قطع برق در زمان خاصی مد نظر باشد.

 

برای خرید تایمر پریز دار 24 ساعته کلیک نمایید.

مشاوره و پشتیبانی