0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

10 شرکت برتر روشنایی در چین

میخواهیم 10 شرکت برتر روشنایی در چین را به شما معرفی کنیم.

چین بزرگترین تولید کننده محصولات روشنایی LED ، در جهان است. ضریب نفوذ بازار روشنایی LED در جهانهمچنان افزایش خواهد یافت. 10 تا از برترین شرکت هایی که درچین در تولید محصولات روشنایی فعالیت دارند در زیر ارایه شده است گر چه شرکت های متعددی رقیب سرسختی برای برند های نام برده شده در این مقاله می باشد. در کشور ایران نیز شرکت های مختلفی این دسته محصولات را تولید و مونتاژ می کنند که در آینده به آنها نیز پرداخته می شود.

1-       فیلیپس

فیلیپس به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت روشنایی، شناخته شده است که اعتبار این صنعت بشمار می آید. محصولات با کیفیت و بروز از لحاظ تکنولوژی آنها را سرامد این صنعت کرده است. کمتر کسی است که با برند تجاری فیلیپس آشنا نبایشد و سخت تلاش می کنند تا کل جامعه را به راه حل های کارآمد انرژی تبدیل کند یعنی علاوه بر دغدغه کار اقتصادی به محیط زیست نیز اهمیت خاصی می دهند. از آنجایی که روشنایی 19 درصد از کل برق مصرفی جهان را مصرف می کند، استفاده از روشنایی کارآمد انرژی، مصرف انرژی جهانی را تا حد زیادی کاهش می دهد و انتشار مضر دی اکسید کربن را کاهش می دهد. فیلیپس راه ‌حل‌های روشنایی کارآمد انرژی را برای همه مناطق از جمله جاده‌ها، ادارات، صنعتی، سرگرمی و روشنایی خانه ارائه می‌کند.  بخش روشنایی فیلیپس تقریباً 59000 کارمند در سراسر جهان دارد.

2-     اسرام

 یکی از اولین شرکت های روشنایی در جهان و یکی از تولید کنندگان پیشرو لوازم روشنایی در جهان است که زیرمجموعه زیمنس است. یک برند محبوب صنعت روشنایی که نام زیمنس معتبرتر شده و هم اکنون خود نام نیک در عرصه روشنایی جهان دارد.برخی از لامپ های این شرکت در ایران نیز تولید می شود. بیش از 100 سال است که OSRAM به دلیل محصولات برجسته نورپردازی شناخته شده است. دفتر مرکزی Osram در مونیخ، آلمان قرار دارد و یکی از شرکت‌های تابعه زیمنس است. در سال مالی 2007 (تا 30 سپتامبر 2007)، فروش جهانی OSRAM به 4.7 میلیارد یورو رسید.مشتریان Osram در نزدیک به 150 کشور و منطقه در سراسر جهان قرار دارند و دارای تعدادی پتنت پیشرو هستند. این شرکت نزدیک به 8000 کارمند در چین دارد.  شرکت نورپردازی Osram (چین) در سال 1995 تاسیس شد. این شرکت حدود 3500 کارمند و 40 دفتر فروش در سراسر کشور چین دارد.محصولات روشنایی OSRAM بیش از 5000 نوع را پوشش می دهد. تا 30 سپتامبر 2007، 88٪ فروش مربوط به کشورهای خارج از آلمان است. اسرامبیش از 41000 کارمند در سراسر جهان دارد، محصولاتش را در حدوده 150 کشور به مشتریان عرضه می کند و 48 سایت تولیدی در 17 کشور دارد.

3-     شرکت برق و روشنایی فوشان

یک شرکت دولتی است که در سال 1958 تأسیس شد. در اکتبر 1992 ، این شرکت به اولین شرکت سهامی در فوشان سازماندهی شد.این شرکت 105 اختراع ثبت شده به دست آورده است.  25 نوع از لامپ های خودرو شرکت توسط EMark اروپا تایید شده اند. در سال 1999، آنها گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت ISO9002 را دریافت کردند. در سال 2001 به عنوان یک شرکت با فناوری پیشرفته در استان گوانگدونگ تأیید شد، در حال حاضر کل دارایی این شرکت 2.9 میلیارد یوان و دارایی خالص آن 2.8 میلیارد یوان است. در بازار اوراق بهادار، روشنایی فوشان، به عنوان یک شرکت بورسی با سهام A و B، 15سال است که پذیرفته شده است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت های پویا در زمینه روشنایی در کشور چین اعتماد عمومی بالایی را کسب کرده است.

 

4-    OPPLE Lighting Electric (Zhongshan) Ltd.

در اوت 1996 تأسیس شد ، یک شرکت روشنایی جامع است که تحقیق و توسعه ، تولید و فروش را ادغام می کند. بیش از 6000 کارمند دارد و در حال حاضر دارای دفتر مرکزی شانگهای، پارک صنعتی Zhongshan و صنعت Wujiang است.  این شرکت در داخل و خارج از جمله ایران فعالیت داشته و دارد.

 Op Lighting دارای یک تیم بازاریابی قوی و یک شبکه جامع بازاریابی داخلی و بین المللی است. در حال حاضر، 36 شعبه/دفتر، بیش از 3000 فروشگاه ، بیش از 5000 فروشگاه حرفه ای روشنایی خانه، بیش از 3000 فروشگاه سوپرمارکت و بیش از 500 فروشگاه حرفه ای روشنایی تجاری وجود دارد که 95 درصد از سطح کشور چین را پوشش می دهند. در عین حال ، محصولات به بیش از 50 کشور و منطقه در جهان فروخته می شود ، با دفاتر در اروپا ، خاورمیانه ، آمریکای جنوبی ، آسیای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی و غیره. با مارک های تجاری خود در خارج از کشور بیش از 70 نام تجاری دارند.

5-     TONGFANG LIGHTING

متعهد به قدرت و تجربه شرکت‌های پیشرو است که سرزندگی و پاسخگویی کسب‌وکارهای جدید را نشان می‌دهد و به دلیل نوآوری، کیفیت، خدمات برجسته و کاربردهای LED برجسته در صنعت شهرت کسب کرده است. امروزه، شرکت روشنایی گوانگدونگ تانگ فانگ، به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در محصولات کاربردی LED پیشرفته تبدیل شده است.

TONGFANG LIGHTING دارای 13000 متر مربع مساحت تحقیق و توسعه و پایه تولید و 450 کارمند است. محصولات اصلی عبارتند از: نورپردازی LED ، منبع نور ، نمایشگر و وسایل روشنایی ، که می توانند به طور کامل نیازهای نورپردازی داخلی ، نورپردازی تجاری ، نورپردازی منظره ، روشنایی جاده ها ، علائم و نمایشگر را برآورده کنند.

ONGFANG LIGHTING دارای یک سیستم توزیع عالی، تحقیق و توسعه و منابع کاربردی غنی، با فناوری و راه حل های نوآورانه، سیستم خدمات صوتی، روحیه مراقبت از خدمات برند و یک برند مصرف کننده محور است. در حال حاضر، ONGFANG LIGHTING در حال ارائه محصولات و خدمات به بیش از 100 مشتری در سراسر جهان، از جمله بسیاری از OEM های برتر در داخل و خارج از کشور است.

هدف شان پیروی از "رهبری فناوری، مشتری مداری، یکپارچگی و عمل گرایی، خدمات پس از فروش " است، محصولاتشان بر محتوای فنی، کیفیت و نیازهای کاربر تمرکز دارند تا طیف کاملی از خدمات را از طراحی، تولید تا پس از فروش ارائه دهند.

6-     NVC

برای بیش از 10 سال، نورپردازی NVC رشد سریع خود را حفظ کرده است. از طریق سیستم تحقیق و توسعه مستقل، نوآوری مستمری را برای ارائه یک محیط روشنایی مصنوعی با انرژی کارآمد، سالم و راحت انجام داده است. محصولات مناسب برای ساخت و ساز، اداری، لوازم برقی منبع نور، خانه و سایر زمینه ها، به ویژه روشنایی تجاری همیشه جایگاه پیشرو در صنعت را حفظ کرده است. در 20 می 2010، NVC Lighting با موفقیت در تابلوی اصلی بورس اوراق بهادار هنگ کنگ، کد سهام: 02222 فهرست شد.

در چین، NVC دارای پایگاه های تولیدی در گوانگدونگ، چونگ کینگ، ژجیانگ و شانگهای است و دو مرکز تحقیق و توسعه در گوانگدونگ و شانگهای ایجاد کرده است. 36 مرکز عملیات داخلی و بیش از 2000 فروشگاه، یک شبکه کامل خدمات مشتری را تشکیل می دهند. در سطح جهانی، NVC در بیش از 30 کشور و منطقه فعالیت دارد تا یک استراتژی بازاریابی بین المللی را توسعه دهد.

به عنوان یک شرکت نورپردازی حرفه ای، محصولات نورپردازی و راه حل های کاربردی NVC توسط بسیاری از مهندسین معروف و مارک های معروف، از جمله بازی های المپیک 2008 پکن، نمایشگاه جهانی شانگهای، مترو تیانجین، راه آهن سریع السیر ووهان-گوانگژو، حمل و نقل شانگهای Hongqiao انتخاب شده اند. هاب و پروژه های معروف دیگر و تامین کننده محصولات نورپردازی برای بازی های آسیایی 2010 گوانگژو شوی از رزومه این شرکت است.

 

7-     YANKON LIGHTING GROUP CO., LTD

این شرکت در سال 1975 تاسیس شد و در سال 1996 به یک شرکت سهامی تبدیل شد. در جولای 2000، سهام "ژجیانگ یانکون" در بورس اوراق بهادار شانگهای پذیرفته شد و اولین شرکت خصوصی پذیرفته شده با فناوری پیشرفته در صنعت روشنایی داخلی شد. این شرکت بیش از 4000 کارمند، بیش از 1250 پرسنل حرفه ای و فنی و مجموع دارایی های 3 میلیارد یوان دارد.

محصولات این شرکت به بیش از 50 استاندارد بین المللی مانند UL، FCC، VDE اروپا، CE، GS، TUV، CSA کانادا، Nordic Five و غیره دست یافته و گواهینامه سیستم تضمین کیفیت ISO9001 و گواهینامه سیستم زیست محیطی ISO14001 را در برق چین گذرانده اند.

 

8-    شرکت پاناسونیک چین

یکی از برندهای برتر جهان ، نام تجاری معروف ژاپن ، علامت تجاری معروف چین ، تولید کننده محصولات الکترونیکی مشهور ژاپن ، یکی از شرکت های فن آوری الکترونیکی مشهور بین المللی و هزاران عنوان دیگر که نیازی به عنوان آن نیست. برند پاناسونیک را در جهان مطرح کرده است.

پاناسونیک چین، توسط شرکت پاناسونیک ژاپن از کونوسوکه ماتسوشیتا در سال 1918 تاسیس شد. توسعه محصولات برند شامل زمینه های بسیاری مانند لوازم خانگی، الکترونیک صوتی و تصویری دیجیتال، محصولات اداری، حمل و نقل هوایی و غیره است. و انباشته شدن فرهنگ بازاریابی پاناسونیک باعث جهش برند این شرکت به فهرست " 500 برند برتر جهان" شده است.

شرکت پاناسونیک یک شرکت چند ملیتی است که دارای بیش از 230 شرکت در سراسر جهان و بیش از 291000 کارمند است. در میان آنها، بیش از 54000 نفر در چین وجود دارد. در سال 2001، حجم کل فروش بیش از 61 میلیارد دلار آمریکا بود که در بین 500 شرکت تولیدی برتر جهان در رتبه 26 قرار گرفت.

 

9-     Guangdong PAK Corporation

در سال 1991 تاسیس شد، از توسعه اولین یکسو کننده الکترونیکی تا طیف کاملی از محصولات کم مصرف. از تولید کنندگان محصولات سنتی گرفته تا ارائه دهندگان خدماتی که راه حل های روشنایی کامل را ارائه می دهند، Sanxiong • Aurora متعهد به ایجاد یک برند پیشرو در صنعت است. در طول سال ها، محصولات شرکت PAK عنوان محصولات معروف چین و محصولات ملی بدون بازرسی را کسب کرده اند و کلی گواهینامه که لیست بلند بالایی دارد.

این شرکت دفاتر خود را در بیش از 50 شهر بزرگ و متوسط ​​در سراسر کشورچین تاسیس کرده است. در سال 2008، این محصولاتش را به طور گسترده در 15 مکان المپیک مورد استفاده قرار داد.

 

10-TCL Corporation

علامت تجاری شناخته شده چین ، برترین برند لوازم الکترونیکی مصرفی چین ، یکی از تأثیرگذارترین مارک های صنعت ، یکی از برترینهای چین در سطح جهانی است.

محصولات برند TCL شامل تلویزیون، ارتباطات، تهویه مطبوع، یخچال، ماشین لباسشویی، لوازم خانگی کوچک، صوتی و تصویری دیجیتال، ابزار روشنایی، امنیت، لوازم جانبی و غیره می باشد.

در سال 2011، درآمد عملیاتی جهانی TCL 60.834 میلیارد یوان بود و بیش از 60000 کارمند در بسیاری از کشورها و مناطق مانند آسیا، آمریکا، اروپا، اقیانوسیه و غیره مستقر بودند و دارای سازمان های فروش در بیش از 40 کشور و منطقه اطراف است. جهان. صنعت اصلی گروه TCL چین، ایالات متحده، فرانسه، سنگاپور و سایر کشورها دارای دفتر مرکزی تحقیق و توسعه و بیش از ده ها شعبه تحقیق و توسعه است.

 

مشاوره و پشتیبانی